FORENA I UTOM­HUS­KAM­PANJ

För första gången någonsin kommer Forena att synas ute på stan med en utomhuskampanj. Detta sker under vecka 43. Vi testar hur detta fungerar i Stockholm.

 

Kampanjen kommer att vara centrerad runt kring de fem stora huvudkontoren. Om detta slår väl ut kan det också komma att prövas i Göteborg och Malmö.

- Det är jätteroligt att vi på Forena testar också den här formen av kommunikation med våra medlemmar och de som ännu inte gått med. Syftet med kampanjen är att öka synligheten och kännedomen om Forena samt att rekrytera nya medlemmar. Våra medlemmar vill att vi ska vara modiga och sticka ut bland andra aktörer gärna med humor. Förhoppningsvis kan kampanjen bekräfta detta och stärka känslan av stolthet bland våra medlemmar och göra de som ännu inte gått med nyfikna på Forena och vårt fackliga arbete, säger Annis Prhat enhetschef för kommunikation och organisationsutveckling i en kommentar.